ORIXEKO 3 IRAKASLE BELGIKAN IKASTARO BATEAN

Azaroak 21-25eko astean OrixeBHI-ko 3 irakasle, Josu Etxeberria (teknologia), Aitziber Santa Cruz (ekonomia) eta Itziar Otegi (ingelesa), Bruselas, Belgikara joan dira European Schoolnet proiektuko European Future Classroom Lab-era. Etorkizuneko ikasgeletarako teknologia Interaktiboa izeneko ikastaro bat egitera. Ikastaro hau Erasmus+ ikasle eta irakasleen mugikortasunaren barruan kokatzen da, helburua han ikusi eta ikasitakoarekin ikastetxean sormen gela bat egokitzea da, bertan erabilitako baliabide eta metodologia ikasgeletara eramateko.

IRUÑA-VELEIAra bisita

Asteazkenean, azaroak 23, Latineko, Arteko eta Geografiako ikasleek Iruña-Veleiako erromatar hiriaren gune arkeologikoa ezagutzera joan ziren. Eguraldiak gehiegi lagundu ez zuen arren, irteera primeran atera zen. Lehenengo Gasteiz-eko Arkeologia Museoa bisitatu zuten, hain zuzen, Arabako erromatar aztarnak dauden solairua; ondoren, bisita gidatua Iruña-Veleian in situ jarraitu zuten; irteerari bukaera borobila emateko asmoz, Erdi Aroko Mendozako dorrea ezagutzeko aukera izan zuten. ARGAZKIAK IKUSI

Emakumearen indarkeriaren aurkako nazioarteko eguna

2022-11-25

Gaur, Emakumearen indarkeriaren aurkako nazioarteko egunean bat egin dugu SAMANIEGOko eta ORIXEko ikastetxeok indarkeria matxista salatzeko. 800 pertsona inguruk ikastetxeak zeharkatuz giza kate bateratu bat osatu dugu eta Euskal Eskola Publikoan emakumeen aurkako indarkeriarik ez dela onartzen argi adierazi dugu.

Argazkiak ikusteko KLIKATU HEMEN

ELKARTRUKEA

Belgikako Menen herrian izan gara Batxilergoko 18 ikasleekin. Esperientzia ahaztezina, kultura ezberdinak ezagutu, hizkuntza hobetu, aniztasunaren inguruko lanketa egin eta etorkizunean nahi ditugun herrialde eta bizimodu motaz hausnartu. (Erasmus + finantziazioarekin, mila esker!). BIDEOA IKUSI.

DBH 4ko ikasleek ZUMAIKO FLYSCHa bisitatu dute.

2022-10-28

Urriaren 25ean, DBH 4ko ikasleak Zumaian izan dira. Bertako Flyscha bisitatu eta geologiako hainbat tailer burutu dituzte Algorri Interpretazio Zentroko begiraleek lagunduta. . ARGAZKIAK IKUSI.