ENARAK PROIEKTUA

4 DBHko Biologia eta Geologiako ikasleek ENARAK PROIEKTUAren berri izan dute ARANZADIKO Ornitologia Ataleko Olatz Aizpurua eta bere lankideen eskutik maiatzaren 24an. Argazkiak ikusteko klikatu HEMEN.

Matematikako #UdaberrikoLehiaketa22

Madrilgo Complutense unibertsitateak, EHUrekin elkarlanean, aurten ere matematikako #UdaberrikoLehiaketa22 antolatu du. 2. batxilergoko Aimar Álvarez hirugarren geratu da batxilergoko kategorian, eta maiatzaren 20an, Leioako Zientzia eta Teknologia fakultatean, jaso zuen merezitako saria. ZORIONAK!!

Aranzadiko kideak Orixen

Aste honetan zehar Aranzadi elkarteko kideak Orixen izan ditugu. DBH4ko ikasleek gerrate zibileko zenbait gertaera landu dituzte "Memoria historikoa orainalditik" jardueraren baitan. Jarduera hau Gipuzkoako foru aldundiaren "Kultura Eskola" programari esker garatu ahal izan da.

INTERPRETAZIO PROIEKTUA

2002/05/16

Joan den ostiralean, 4.DBHko musika ikasleak, instrumentuak joaz, eta 1.DBHko ikasle batzuk, abestuz, mailen arteko proiektua aurrera eraman genuen Gorosabeleko liburutegian. Hemen dituzue bertan interpretatutako abesti batzuen zatiak. Proiektua.mp3

MAIATZAK 17 LGTBI fobiaren aurkako EGUNA

ZIG Gelako ikasleak eskola atariko zutabeak margotu ditugu LGTBI kolektiboaren koloreekin. Askatasuna, errespetua eta normaltasuna eskatzen dugu. Norbera izan dadila nahi duen hori.

Argazki gehiago ikusteko klikatu HEMEN