EHU- SAIO INFORMATIBOAK

EHU ko hainbat fakultatek saio informatiboak eskainiko dituzte gure Batxilergoko ikasleentzat. Honako hauek dira gure ikasleen interesen arabera egingo diren saioak:

• Zientzia eta Teknologia Fakultatea urtarrilak 17an (on line)

• Gasteizko Letren Fakultatea urtarrilak 18an (on line).

• Psikologia Fakultateak, urtarrilak 19an (on line ikastetxean)

• Gipuzkoako Ingenieritza Eskolak urtarrilak 25ean (ikastetxean)

• Ekonomia eta Enpresa Fakultatea otsailaren 3an (ikastetxean)

• Arkitektura Goi Eskola teknikoa (interesa agertu duten ikasleen egoera moldatuko dira)

• Lan Harreman eta Gizarte Langintza Fakultatea (interesa agertu duten ikaslei materiala grabatua eskaini zaie bideo tutorial formatoan).

ARTISAUTZAKO IRTEERA

Abenduaren 16ean, Artisautzako DBH 2. eta 3. mailako ikasleak Alkizako Urmara museoan izan ziren. Irteera honetan, paperaren jatorria ezagutu zuten, papera egiteko erabiltzen diren landare desberdinak bertatik bertara ikusi zituzten eta, paper artisauaren produkzioa eta birziklaketa praktikara eramateko aukera izan zuten. Hotzari aurre eginez, inguru zoragarrian goiza pasatzeko aukera izan genuen. Argazki gehiago ikusteko klikatu HEMEN.

IV. IKASENPRESA AZOKA

• 2021-12-22 |

Gure ikasleak Tolosaldea LHko ikasleak sortzen ari diren enpresak ikusteko Barne Azoka batean parte hartu dute. DBH 4ko ikasle batzuk, Batxi 1 eta Batxi 2 Zientzietako ikasle denak joan dira erakusketa hau ikustera.

Ikasleek azoka ikusi, proeiktuak aztertu eta bertako ikasleei entzuteko aukera izan dute. Postu ezberdinetan antolatu dira eta guztira 24 postu bisitatu ditugu, ziklo ezberdinetakoak denak ere.

ATZERRIAN HIZKUNTZA IKASTEKO BEKA

• 2021-12-16 |

Atzerrian hizkuntza ikasteko bekaren behin behineko ebazpena argitaratu da. Ikasleek ikusi ahal izango dute onartuak izan diren edo ez.

Horrez gain, erreklamazioak egiteko epea ere gaur bertan irekitzen da. Ondorengo orientazio - bilerak noiz izango diren ere bertan argitaratuko da eta , webgune honetan daukazue edo izango duzue informazio osoa.

GIZA-GIZARTEKO IKASLEEN IRTEERA

Azaroaren 17an giza- gizarteko batxilergoko ikasleak irteerara joan ziren. Eunateko tenplu erromanikoaGaresko erdi aroko herria eta Andelos-eko hiri erromatarraren aztarnak ezagutzeko aukera izan zuten. Eguraldi on eta hotza lagun izan genuen.

Argazkiak ikusteko klikatu HEMEN